Tuesday, April 27, 2010

红绿灯

“大家望住条马路,永远都会觉得对面既野系最吸引既,你冲过去对面去搵你最钟意既人,而我就停系红绿灯面前,唔肯定我系唔系真系钟意对面果个人,已经第十次转灯了,我开始发觉自己分唔清楚红色同绿色,不如你提下我啦...”

明明绿灯转眼变成红灯,抬头前望去,对面马路如此吸引....

曾几何时,这首歌在K房里,一晚可以唱几次,那时还有另一个好友跟我一起酱喜欢这首歌,想念我的两位K友,一年聚一次的K友....

有时人生就是这样,要冲还是要停?

1 comment: